Schrijf u in voor de nieuwsbrief

en ontvang 10 Euro korting op uw eerste bestelling

WebwinkelKeur Webwinkel Keurmerk
0item(s)

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Product was successfully added to your shopping cart.

Veelgestelde vragen

Verzenden en afleveren
Wij streven er naar om uw zending zo snel mogelijk bij u af te leveren. Indien het product op voorraad is betekend dit dat uw zending binnen 48 wordt afgeleverd. Mocht het artikel niet op voorraad zijn, dan kan het 8 tot 12 werkdagen duren. Bij ieder product staat duidelijk aangegeven wat de levertijd is.
Betalingen
U kunt betalen via de volgende mogelijkheden: iDeal, Paypal, Creditcard, Bancontact, bankoverschrijving en Bitcoin. Wij maken gebruik van het betalingssysteem van Mollie. Zij zijn gespecialiseerd in het veilig en vertrouwd afhandelen van alle betaalgegevens, uiteraard allemaal via een strict beveiligde SSL verbinding.
Retourneren en herroepingsrecht
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht dient u gebruik te maken van onze speciale retourservice, bereikbaar via het contactformulier of via email. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Garantie
Op alle horloges geven wij een vol jaar garantie op het uurwerk. Uitgesloten zijn het glas, batterijen, horlogeband en de kroon. Indien u hier aanspraak op wilt maken, gaarne contact opnemen via het contactformulier of via email
Klachtafhandeling
Wij doen ons uiterste best om u goed te bedienen, maar toch kan het gebeuren dat u klachten heeft. Wij vragen u om eerst met ons contact op te nemen via het contactformulier of via email. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.